Повернення грошей

Шановні пасажири, повернути грошові кошти за сплачений посадковий талон Ви зможете в наступних випадках:

1. У разі відмови з Вашого боку від поїздки не менше ніж за добу до відправлення, повернення коштів здійснюється в розмірі 90% від суми платежу.

2. У разі відмови з Вашого боку від поїздки менше ніж за добу до часу відправлення, повернення сплаченних коштів не здійснюється.

3. У разі якщо обраний і оплачений Вами маршрут з різних причин не був виконаний, повернення коштів здійснюється в повному обсязі.

Для того щоб своєчасно повернути свою оплату Вам необхідно подзвонити нашим операторам і повідомити про відмову якомога швидше. Для цього необхідно зателефонувати з номера телефону, зазначеного при покупці / бронюванні, а також вказати номер посадкового талона.

Термін повернення оплати становить 30 календарних днів з моменту звернення за вищеперелічених випадках на платіжну карту з якої проводилася оплата.